..........................................................................

Življenje ni potica.

ponedeljek, 13. oktober 2008

Zaključek sezone še za člane KD Cacita iz Kamnika

Kot veste sem zelo nadarjen za geografske karte, v soboto pa sem diplomiral še iz avtobusnega voznega reda. Hočem povedati, da sem par ur zamudil klubski zaključni piknik, ker sem čakal avtobus, ki ob sobotah sploh ne pelje...potem, ko so ostali naredili že lepo kolesarsko turco, sva z Muzgo prišla na kraj dogodka (nekje v Tuhinjski dolini) ravno na drugo rundo čevapčičev.
Uradnega dela na srečo nisva zamudila. Na začetku je par besed spregovoril direktor kluba, potem pa še trenerja Mohor Vrhovnik in Luka Žele. Skratka ugotovili smo, da je za nami zelo uspešna sezona, tako po rezultatih, kot tudi iz vidika pridobivanja mladih nadobudnežev, ki jih v našem klubu ne primankuje.
Sledila je še ekstremno razburljiva tombola, čevapčiči, kostanj in z Muzgam sva se odpeljala proti Ljubljani.........

Poglejte si še predstavitveni film o našem klubu in nekaj fotk!

Predstavitveni film: KD Calcit Kamnik

Kuko, Muzga in Miki secirajo sezono...Starešina: Kodra in MuzgaMešani občutki!?Mohor je v tombola škatlico dal dve številki premalo
Mohor razmišlja o tako imenovanem planu b... :)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ja jes bi lohka dobu nobelovo za potrpežljivost, ko sem te čaku v Lj:> Ti pa prvo nagrado v branju voznih redov:) Hehe! Tim dau starešine bajck, midva sva ti lahko edin za vzor:P

Blaž Žnidaršič pravi ...

Vzornika:)