..........................................................................

Življenje ni potica.

sobota, 4. oktober 2008

Cerkniški košarkarji Gradišča slavili na domačem parketu

Sicer sem bolj pristaš individualnih športov, ker se v ekipnih ne znajdem najbolje...ponavadi se raztezujem v golu ali pa tečem po žogo čez ograjo k sosedu-no saj ni tako hudo:)
...tokrat pa sem se s fotoaparatom in navijaško opremo odpravil na košarkarsko tekmo med našim Gradiščem in moštvom iz Murske Sobote. Naši so bili deležni zelo velike podpore s strani navijačev in so se jim tudi oddolžili z zmago. Prikazali so res atraktivno in borbeno igro, seveda pa so tudi koši padali kot za stavo, do končnega izida 69:110! Kaj več o sami košarki ne znam in ne bi govoril, ampak si poglejte nekaj fotk...

3 komentarji:

Blaž pravi ...

lepe fotke (akcija) iz oči laika (mene)

Sebastjan Gantar pravi ...

Dobre fotke. Škoda, ker sem zamudil.

Blaž Žnidaršič pravi ...

heh hvala:) škoda, ker majo tako "švoh" svetlobo v naši teovadnici...na 5ki sem mu iso 1600 in je blo ravno na meji...bo treba miklavžu pismo napisat za nov body:D