..........................................................................

Življenje ni potica.

nedelja, 23. november 2008

Najhitreje je odmlinčkal Primož Štrancar

Danes se je odvila (že nevem katera po vrsti) tradicionalna tekma občine Suhadole pri Komendi pod imenom "Mlinčki rejs". Jaz sem se je udeležil prvič in je bilo super. Tekma je bolj družabnega značaja in dober razlog, da domačini po maši ruknejo enga takratkega in pojedo par klobas brez slabe vesti:) Za nas tekmovalce pa je tudi nekakšna popestritev v dokaj monotonem pripravljalnem obdobju. Kljub temu, da je bil štart šele okrog pol dvanajstih, je bila cca. 4 km dolga proga, prej primerna za hokej kot za kros...najprej so se spopadli najmlajši, potem pa še mi...od štarta sem za nekaj časa prevzel vodstvo, potem pa je kmalu mimo mene priletel bivši selektor Štrancar...nekaj časa sva guslala skupaj, na koncu pa je v cilj prišel malo pred mano. Po dirki pa smo Černi, Jerry in jaz naredili še eno turco po gozdovih okrog Mengeša. Seveda sem moral enkrat vmes poletet čez bilanco-na noge seveda:) Fotk pa na žalost nimam, si pa lahko predstavljate kako je blo fajn:)

Bicikel.com

Ni komentarjev: