..........................................................................

Življenje ni potica.

nedelja, 13. julij 2008

XC ZA SLOVENSKI POKAL OJSTRO - HRASTNIK

Pa je za mano še zadnji slovenski pokal v krosu za leto 2008, če se slučajno ne bo v točkovanje vrinilo še državno prvenstvo naslednji vikend v Ravnah na Koroškem. Sicer pa je skupna zmaga v točkovanju za slovenski pokal že pod streho! Ko so za tabo vse pomembnejše dirke in se sezona bliža koncu in se za na vrh približuje še moooorjeee, je problem tudi z motivacijo na treningih in dirkah. Prav s tem problemom se borim zadnji teden in se bom še točno do nedelje, ko prevozim ciljno črto na državnem prvenstvu. Če mi uspe ubraniti lanski naslov državnega prvaka, pa bo maturanc toliko večja nagrada!!!:) Včeraj sem malo praznoval polnoletnost, se poskušal zadrževati ob pogledu na torte, kokakole, kokice..mhm..ni mi najbolj uspevalo. V Cerknici se je ravno ta teden kar veliko dogajalo, jaz pa sem na svoj 18. rojstni dan spal.

Zgodaj zjutraj smo se odpravili v Hrastnik, se še kakšno uro vrtili po mestu, ko smo končno našli štart na nekem strelišču...na hitro sem si ogledal progo in bil zadovoljen..dokaj tehnična, z ne preveč klanca..to je to:) Dober štart...Skupaj z Vidom Tancerjem sva povedla v prvi krog od sedmih..potem pa so se začeli trije krogi muk zaradi bolečin v trebuhu...spomnil sem se na tortice, kokice...po parih krogih je bolečina minila in končno je "motor zalaufou":) stopil sem na pedala in dva kroga pred koncem ujel Vida in ga prehitel! Po dolgem času sva res uprizorila tisti pravi boj s preobrati med dirko! Res je bilo zakon prit čez cilj;)


Svoje slike bom objavil malo kasnejem, ko dobim svoj komp nazaj!
Do takrat pa dve fotki Mareta Obida iz mtb.si

FOTKE SO V PICASI:








Proga je bila polna hitrih zavojev, z malo možnosti izbire linij: