..........................................................................

Življenje ni potica.

sreda, 11. marec 2009

Her name is Alma

Danes je naša ekipa končno dobila pravo podobo s kolesi Orbea Alma-carbon. Kolesa so res lepa, lahka in tudi med najhitrejšimi:) Svojo Almo sem danes že testiral na Slivnici-kje pa drugje:) Tako je danes doživela ognjeni krst, jaz pa ga bom v nedeljo v Italiji. Prvič v članski konkurenci. Spodaj še fotka, ki je nastala precej na brzino, ker se mi je tako mudilo na trening, da sem celo pozabil pršraufat bidonhaleter. (priviti nosilec za plastenko z vodo)


8 komentarjev:

Unknown pravi ...

my name is Alma, Alma Brđanovič

Unknown pravi ...

Najlepš:)

krziski pravi ...

Po kiri singlci je biu krst? :)
A prou vidm, letos bojo pa rogci gor?

Blaž Žnidaršič pravi ...

Krst je biu kr direkt na bazen:)
Ne ne, rogecou pa ne maram jst..so šli v naslednjih minutah dol:)

krziski pravi ...

Hehe paz da ne boš kšno mamco pojahou... Kaj za vikend boš kej doma al boš oba dneva v ita? Bi se pršu mal slint nad njo :D
Rogce sm pa tut jest letos dol fliknu pa jih čist nč ne pogrešam...

Blaž Žnidaršič pravi ...

hehe..ma ceu vikend me ne bo...tko da drug vikend mogoče...se slišmo..aid

Anonimni pravi ...

dobr zgleda! ime je pa sploh taprav.. ;)

Anonimni pravi ...

lepotec in pol