..........................................................................

Življenje ni potica.

četrtek, 29. januar 2009

Priprave.....prvič

Pišem seveda z zamudo, ta teden mi mineva tako hitro, da dni sploh ne ločim med sabo. Zjutraj se zbudim 6 minut do busa, tečem na postajo in se naslednjič zavem pred elektro faxam, ko stopim iz busa in me skoraj zbije kakšen kolesar... Prejšnji teden sem začel s pripravami v Novigradu, kamor odpotujem vsak teden med petkom in ponedeljkom. Nastanjeni smo v lepo urejenem apartmaju, s TV-jem z milijon programi in zlata vrednim internetom. Luka Mezgec in Luka Kodra sta se že skoraj preselila tja, midva s Tanjo Žakelj pa tja hodiva le za vikende. Novigrad je odlično izhodišče za treninge, saj je v okolici kar nekaj znanih klancev (Vižinada, Buje, Oprtalj in moj Motovun). Dolžina treninga pa se giblje nekje od 3 do 6 ur. Po treningu pa navadno sledi Facebook in Ski Čelnđ-Wengen. Upam da sta sedaj Luka že strenirala ožino. :)
Z novim letom se je tudi ustanovila nova ekipa z imenom MBK Orbea. Tako nisem več član KD Calcit Kamnika, kjer sem prebil res lepo in uspešno lansko sezono. Več si preberite na mtb.si
Skratka kot že samo ime pove, bomo letos vozili kolesa Orbea. Specjalke za trening že imamo, čakamo pa še bajke za dirkat-mtb kolesa seveda. Od kar sem zaključil s tekmovanji na cestnem kolesu, pri Kranjski Savi je minilo že skoraj pet let in natanko toliko časa nisem sedel na specjalki. Res slab občutek na tako tankih gumah, dokler se ne privadiš:) Podrobnosti se mi ne da pisat, ker bo vse skupaj predolgo..raje si poglejte še par fotk...

Jutri pa se spet s Tanjo odpravljava proti morju in se oglasim enkrat drug teden.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Sam šminkirate....