..........................................................................

Življenje ni potica.

nedelja, 14. december 2008

Veseli december v Labinu

Mogoče kaj več napišem, ko bom imel kaj več časa....Jutri se namreč odpravljam na Pokljuko, kjer je baje 2m snega!!! Danes pa smo bili Calcitovci na dirki XC Labin v hrvaški Istri. Ob enih smo imeli recimo temu navadno dirko ali bolje rečeno kopanje v blatni kopeli. Tu velja omeniti Mohorja Vrovnika, ki je pometel s konkurenco v kategoriji amaterjev, Muzaga se je boril brez podplata na čevlju, Cultko pa uspešno odfural prvič v kategoriji U23 in seveda Mare (sicer mehanik) z manjšimi težavami prav tako odlično! Jaz pa sem tudi odpeljal zelo dobro, sploh za ta čas in si pripeljal 1. mesto med juniorji. :)
Po tej dirki je sledila še štafeta, kjer je naša postava: Muzga, Cultko-Pikovnik, Mohor in jaz razturala med ducatom štafet in sicer pred drugo uvrščeno Hidrio iz Črnega vrha in tretjo ekipo hrvaške.

Utrinki dneva:

Muzga je ostal po petem krogu brez podplata na desnem čevlju in gonil na skorajda boso nogo...potem pa je še dva kroga do cilja pregonil z mojim desnim čevljem v stilu pikenogavičke:)

Vsem članov naše štafete se je danes malo odpulilo in smo se prav živalsko drli ob predajah:)

Pravkar sem si iz oči spral upam da zadnje ostanke blata...

Ugotovil sem, da baterije kupljene pri "najboljšem sosedu" niso uporabne za v fleš!!!

In prosim mami za razumevanje, če se ji bo danes zamašil pralni stroj...

Še nekaj fotk:
Mohor je danes pokazal, da nanj lahko še računamo:)
Muzga kot zadnji v predaji v ciljPrej sem omenil naprimer takšne izpadeBudin je Hidriji kot zadnji v štafeti priboril drugo mesto
Budin, Muzga, PikovnikNajboljše tri štafete

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

cuj, ka ste po njivi vrali?

Blaž Žnidaršič pravi ...

ne zakaj tko mislš?! :)