..........................................................................

Življenje ni potica.

sreda, 31. december 2008

Novoletne zaobljube

Po novem letu pa res....
Začel se bom sproti učit, bral domača branja, si vsakdan pogledal kaj za maturo, nikoli več zamudil avtobusa, redno pisal dnevnik treninga, pospravil bom sobo, skratka vse bo drugače...

Dve najbolj nerealni zaobljubi, ki sem jih slišal danes:
- Po novem letu pa res začnem hujšat (samo še novoletna večerja)
- Za Silvestrovo je moj zadnji žur (letos)


Nekje pa sem še zasledil podatek, da realiziramo le uboga 2% vseh zaobljub...to je to:)
Zato sem se odločil, da si ne bom delal utvar in se bom pač skušal poboljšat-letos pa res:)
Danes sem že pospravil sobo =)

No dovolj flancanja...V letu 2009 vam želim, da najprej naredite inventuro letošnjih neizpolnjenih zaobljub, jih udejanjite, potem pa naprej in seveda veliko ljubezni, sreče.....

Pa še ena moja fotka iz "davnega" leta 04/05!


2 komentarja:

Blaž pravi ...

HEHE, pol mam jaz vsak dan novo, jutri pa res začnem :). No če si se resnično odločil za kako spremembo v prihodnjem oz. v tem letu ti želim veliko trdne volje in veselja pri uresničevanju le tega.

anica pravi ...

Jutr greva pa res na Slivnico:))