..........................................................................

Življenje ni potica.

ponedeljek, 27. oktober 2008

Vikend zaznamovala Gorenjska

Že nekaj časa se dogovarjamo za en pameten fotoshooting...končno je prišel dan ko sem na turo po gorenjskem gorovju na hrbet zavihtel mojega Nikona. Furat z ruzakom polnim opreme je precej nepraktično. Mislil sem, da bom naredil kakšno pametno fotko ampak bo očitno treba ponovit. Vseeno pa je nastalo nekaj fotk. Na turo smo se podali trije: Šolar, Fonda in jaz - precej zabavno:)

Malca
Fonda zavija s celim telesom:)Sendvič-foto Fonda:)ŠolarŠolar čez balanco
Ko smo se nehali smejat, se nam je že mudilo, ker sem bil jaz dogovorjen s klubskimi kolegi, da me poberejo pred Šparam v Radovljici, da gremo na podelitev pokala Alpe Adria v italijanski Trbiž. V pokalu pa sem skupno zasedel 1. mesto.

Jaz z Vidom Tancerjem desno-foto Mezgec:)
Mezgec: za fasngo bo:)
Po prireditvi pa so mi Fonda, Pipi in Mihc še malo razkazala Radovljico. Zjutrjaj pa smo že na vse zgodaj odrinili na Bled, na tekmo odbojkaric. Moram rečt, da so kar dobro igrale:)


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

sam sm te pa dobr slikov na podelitvi :))))

Unknown pravi ...

druga fotka(odbojkarce)...je Fonda napisal Monika je je našemu fotografu vzela največ pozornosti. Hehe :P
kr moja sošolka se je znajdla na tvoji fotografsko usmerjeni strani :)