..........................................................................

Življenje ni potica.

sobota, 13. september 2008

Juriš k čarovnicam na Slivnico

Coprnice še takrat, ko sem doma in se odločim, da se bom udeležil juriša na Slivnico zakuhajo slabo vreme. Zato se mi prav posebej ni ljubilo in sta me na srečo vzpodbudila sestra Maja, ki je bila danes prvič v življenju s kolesom na Slivnici in Anže, ki sta se udeležila vzpona, kljub zgodnji uri, soboti, premajhnim čevljem in tako naprej! Maja je celo osvojila absolutno tretje mesto med ženskami in dobila svoj prvi pokla v živjenju, Anže pa 10. mesto v svoji kategoriji!! VAŽNO JE SODELOVATI, NE ZMAGATI:) Jaz pa sem po pričakovanju osvojil drugo mesto, za Petrom Veselom, ki je že takoj od asfalta zastavil prehud tempo! Tako sem zaostal dobro minuto s časom 27.23, kar je za današnje razmere super! Spodaj pa še ena oldschool coprnica, moderne namreč uporabljajo sesalce:)

Ni komentarjev: