..........................................................................

Življenje ni potica.

četrtek, 11. september 2008

4x na Linhartovi in Vzpon na Cinkovec -- z zamudo

Šola je recimo v pogonu, učenja še ni veliko, brezplačne "ohlajene" malice se že delijo, še vedno treniram, kaj pofotkam in teden je naokoli. Zato tudi tako pozno pišem. Preteklo soboto sem šel v Ljubljano, na Linhartovo gledat in fotkat finale Itak Rajd pokala v štirikrosu. Razmišljal sem tudi, da popestrim konec sezone z udeležbo na tej dirki, a nisem uspel narediti niti enega treninga na progi, zato sem se odločil, da raje ne:). Ne bi veliko govoril, ker je spodaj nekaj fotk, smo pa navijali za Darinko Brešar, ki je prestopila iz krosa na štirikros in ji gre zelo dobro-osvojila je namreč drugo mesto, takoj za mojo klubsko kolegico-Nežo Knez. Pri moških pa je zmaga ostala doma v Ljubljani in sicer jo je odnesel Žiga Knez. Očitno se moraš pisati Knez, da leti:) Bolj ko se je mračilo, bolj zanimivo je postajalo, saj je bil na sporedu Dirt jump, kjer smo imeli v ognju za najvišjo stopničko Marka Draguljiča iz Maribora, ki pa ni imel svojega dneva, tako da sta zmago in drugo mesto zasluženo odnesla dva zelo spretna dirt jumperja iz Hrvaške!
V nedeljo pa sem se udeležil dirke na lokalnem nivoju cca. 20 km iz Cerknice. Da sem se spravil na delovno temperaturo sem se na štart odpravil s kolesom...osvojil sem absolutno drugo mesto...potem pa sem naredil še trening in se malo po "daljšnicah" odpravil domov.

Darinka

Knez zaliva:)


Darinka v prvi bandi

Frank

Stapič

Frank II.

Stapič II.

Kneza so po dirki klubski kolegi porinili v bazen:)

Marko obrača back flipa

Marko II.

Ni komentarjev: