..........................................................................

Življenje ni potica.

ponedeljek, 11. avgust 2008

Se dogaja, se dogaja...

Čeprav se stalno nekaj dogaja, se mi ne da preveč pisat...že naslednji dan, ko sem prišel z maturanca, smo se v dveh odprava podali v Poreč - camping Lanterna. Jaz in Fonda s kolesi iz Cerknice, čez Buzet, dolino Mirne, Vižinado in v Poreč...Pipi, Mihc in Tea-od Pipčota sestra pa z nabito polnim Focusom:) Tam sem res samo počival...zadnji dan pa sem vstal relativno zgodaj in odtekel par kilometrov (čisto zarjaveti pa ne smem) ter se vrgel v vooodooo...yeaa...no vglavnem bilo je super...malo bolj pa se je na svojem blogu razpisal Borut.

Borutov blog...

Tukaj pa še dve fotki od Mihca in ena z vrha Vižinade pri 35 stopinjah v črnem dresu!!


Petega avgusta sem končno čisto zaključil s počitkom, voščil sestrici za 17 let in začel delati plane za preostanek kolesarske sezone in seveda nadaljeval s počitniškim delom...pa je to trajalo le dva dni in poškodoval sem si sredinec na levi roki, pa ne pri 50km/h na uro med smrekami ampak ampak z vrati svoje sobe...spet počitek vse do danes ko sem stari rokavici odrezal sredinec, stlačil roko vanjo in zajahal kolo za dobro urico.
V nedeljo pa me je mlajša populacija žlahte:) presenetila z malo zakasnjenim darilom za 18 let in sicer z retro mopedom JAWA babetta! Najhujše darilo, ki sem ga danes že testiral s fotoaparatom po Jezeru!


Upam, da bom sedaj lahko končno začel normalno trenirat..Od četrtka do sobote imam v planu treninge na mariborskem Pohorju. Če me poškodovan prst na levi roki ne bo preveč oviral pa se bom v nedeljo udeležil zadnje dirke za pokal Alpe Adria v Italijanskem Trbižu. V pokalu sem zaenkrat vodilni, ampak bo to s trenutno formo in še poškodbo težko zadržati!

3 komentarji:

Unknown pravi ...

haha, vazn da mas nalepko od Rdecega kriza na celadi :) huda!

Blaž Žnidaršič pravi ...

sponzor:)

Haro pravi ...

matr uživaš na tm motorju