..........................................................................

Življenje ni potica.

nedelja, 31. avgust 2008

Prišla(zamudila),nič videla, zmagala!

Lep dan, ptički so peli, forma se počasi dviguje, skoraj popolno za tako zgodnjo uro..po sedmi uri zjutraj sem še malo "zaliman" pobral vso opremo, v nulo očiščeno kolo in šel proti Rakeku na vlak...V Ljubljani sva se dobila z Mezgecem (ta kombinacija že kar diši po težavah) in se odpravila na Hrvaško na dirko na XC Dubovac v Karlovcu. Vse bi bilo super, če bi v Viamichelin vtipkala mesto Karlovac in ne Dubovac. Dubovac je samo naziv dirke in nič drugega-kaj pa otrok ve kaj je to:) Ko sva prišla dve uri prezgodaj v Dubovac in iskala štart v Vojvodinji, ki je skoraj brez hribčka, kjer bi bila lahko dirka..sva pomislila, da sva pa mogoče malo zgrešila. Bila sva 180 km od prizorišča slabe dve uri pred štartom! Vozi miško...obrnila sva pežojčka proti Zagrebu in gasa:) ja in sva ujela štart! Podrobnosti bi zadržal zase:D
Sedaj pa k namenu dneva-dirka! Oba neogreta na štartu-to se je vsaj meni zgodilo prvič! Začel sem relativno dobro in kmalu prevzel vodstvo...prva dva kroga sem imel malo probleme s progo, ki je bila kar zahtevna in vmes še malce poškodoval menjalnik, ki je čudežno začel delati samovoljno, potem pa sem končno dobil krila po spustih in res po dolgem času na dirki res izkljčuno užival! Res odlična proga in super organizacija! Tudi Mezgec je nadziral sceno in do zadnjega kroga vozil še z enim slovencem Matjažem Budinom, potem pa pospešil in zmagal z naskokom! Tako se je neverjetno uspešno zaključil dan za posadko Peugeot 306, če nama ne bi na glavni postaji v Ljubljani odpadel auspuh (izpušna cev):) Če dobim kakšno sliko, jo prilepim kasneje! Za v poduk, kako se lahko Viamichelin nesrmano zlaže pa spodnja karta! Tako so minile počitnice in se lepo zaključile z ekskurzijo po Hrvaški in zelo lepo dirko v asu, ko gre tekmovalno obdobje sezone že počasi prosti koncu!

OBVEZEN OGLED FILMA POSNETEGA NA TEJ DIRKI! NEKATERI PRIZORI ME SPOMINJAJO NA KAMIKAZE. ENOSTAVNO SE DRŽIJO PRAVILA: "BO KAR BO":)

Povezava...

7 komentarjev:

Unknown pravi ...

ma ne me jeb.. in vidva sta jo skor do bosne mahnila??? ;-)

pa bi lahk mal na razipiu pogledal kdo organizira dirko... un klub k je iz karlovca, pa piše na zemljevidu Karlovačka pivara...

Blaž Žnidaršič pravi ...

se zgodi..čeprow ne bi vrjel, če neb doživu:)

Unknown pravi ...

Kombinacija smrdi po tezavah ja to pa res ja

Tomo Hafner pravi ...

Dobra sta, da sta šla nazaj. Jaz bi ziher šel par 10km naprej do Banja Luke. V gostilni Kod Muje imajo dobre čevapčiče :)

Blaž pravi ...

legendi, me zanima kolikšna je bila povprečna hitrost 306-ke :)

Blaž Žnidaršič pravi ...

hehe...ko bi se vsaj zgubila nekje ob morju..ne pa u kraju bogu za nogu:)
khm...ja pežojček je bil kar bogi:)

Unknown pravi ...

Hehe... tole pa je zgodbica za vnuke:P

Bravo :)