..........................................................................

Življenje ni potica.

sreda, 27. avgust 2008

Finale pokala Alpe Adria : Monte lussari - Višarje

Malo z zamudo poročam o nedeljski, finalni tekmi za pokal Alpe Adria, ki je bila zaradi slabih vremenskih razmer in razrite ceste, prestavljena za en teden. Redko kdaj se zgodi, da je dirka prestavljena, četudi pada sneg...tokrat pa je bilo zgleda prehudo neurje. Še dobro, ker sem bil s svojim prstom precej v slabem stanju za dirkat. Tako sem lahko vsaj malo potreniral in se kolikor toliko pripravil na dirko. Posebnost te dirke je, da vse kategorije štartajo skupaj in sicer se ne dela krogov, kot je običajno ampak je pod vzponom speljan še krajši kros. Za krosom pa te kot desert čaka še kakšnih 10 km vzpona po strmi in do daske razriti cesti:)
Štartal sem zopet zelo dobro in se prebil kar precej v ospredje in povedel v svoji kategoriji. Pod vzoponom mi je šlo še vedno zelo dobro a sem vedel, da po tako malo treninga ne sledi nič obetavnega in prilagodil sem tempo...proti vrhu me je doletela še manjša kriza in bolečine v hrbtu...Po mesecu premora z dirkami, se mi je kljub slabši pripravljenosti izšla lepa dirka in zmaga na finalni tekmi pokala. Na vrhu je bilo precej mraz, zato smo se dobro oblekli in po podelitvi odfurali po singelcah v dolino.

Poročilo na mtb.si

Še nekaj fotk:


Foto: J. Žnidaršič

Ni komentarjev: