..........................................................................

Življenje ni potica.

ponedeljek, 21. julij 2008

DP RAVNE NA KOROŠKEM

Pa smo dočakali še zadnjo dirko pred nujno potrebnim daljšim počitkom! Že v soboto zjutraj smo se iz Kamnika odpravili proti Koroškim koncem Slovenije in se nastanili kakih 5km od prizorišča. Sledil je ogled proge, ki mi je kar všeč, če odštejem predolg klanec v kosu in zadnji kilometer po smučišču. S klubskim kolegom sva malo potestirala formo in naredila kar lep čas! Očistili smo kolesa, vse potrebno pripravili..........
ŠTART.....glede na to, da je bil zaradi slabega počutja za mano teden brez treninga sem se dobro počutil in dobro štartal...predvidel sem Vidovo taktiko in ga spustil naprej. Hitro si je naredil razliko, jaz pa sem šel svoj tempo. V drugem krogu sva bila že skupaj in počutje je bilo še vedno dobro. Kmalu sem pospešil in začel jaz delati razliko...do četrtega kroga sem naredil že dve minuti razlike. V tistem je on še odlomil pedal in razliko sem še povečal ( cca. 3min). On je težave na kolesu odpravil takrat pa so se začele težave pri meni...po informacijah naj bi imel še 1-2min prednosti...Vid pa je bil čez par sto metrov, že za mano! Slab občutek, ko misliš, da ti "leti" v resnici pa stojiš na mestu. V trenutku, ko je šel v predzadnjem krogu mimo mene mi je volja padla in v glavi sem imel samo še to, da čim spodobneje naredim še en krog! V cilju sem mu lahko le čestital saj si je res zborbal naslov državnega prvaka!
Sedaj pa imam še tri dni časa za regeneracijo, potem pa na zaslužene počitnice na maturanca na Krf! Spodaj je še nekaj fotk, članske dirke se mi pa res ni dalo fotkat, ker sem šel raje malo v bazen:)

Povezava na mtb.si


Ni komentarjev: