..........................................................................

Življenje ni potica.

nedelja, 29. junij 2008

XC KRVAVEC 2008

Že v soboto sem se s težavo metal v potovalko stvari za dirko, ko pa sem pogledal profil proge (TRIKRAT GOR IN TRIKRAT DOL) in izvedel, da mojih glavnih konkurentov ne bo pa me je skoraj povsem minilo... Pa vseeno...V nedeljo zjutraj smo se odpravili na Krvavec se še prarkrat izgubili in končno našli štart na vrhu gondole..proga je bila res bedna, če odštejem dokaj zanimiv kamnit spust...Štartali smo resz rezervo in se do vrha prvega klanca še zafrkavali...potem pa je šlo počasi bolj zares po drugem krogu sem prišel v vodstvo in ga obdržal do konca..vmes sem imel še srečanje s kravo, ki se je zaprakirala med dve ograji in mi onemogočila prehod...gospodo sem vljudno počakal in šel naprej...kot vidite je bila dirka precej zabavna...več vam lahko povedo slike:) Prav veliko se s fotkičam nisem prestavljal, zato so fotke bolj doljgočasne-več ali manj iz istega mesta-upam da vam bo kakšna všeč (za ogled kliknite picasin logo)




Več na MTB.si



Vzporedno je potekalo tudi državno prvenstvo v spustu, kjer je slavil Jan Cestnik!

Več na MTB.si
Po prvem krogu je bilo še zabavno...


Žeto


Žiga


Mihc pa Pipčo


Noč na edinem dokaj tehničnem delu


Muzga čez skalo


Cesta je bila zaprta?


Tut krave niso več tisto k včasih


Niccoletti se za vzpon opremi


Doma pa na pico:)

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

Bjaži,pozabu si napisat da je tudi ta tekma bila dolgočasna zate:)!Lahka zmaga:)!Le tako naprej:D!

Unknown pravi ...

Ojla Bajči, dobr si to naredu! Bravo!

LP Nina

Nicoletti pravi ...

Aloohaa Hawaaai, bemtiš kaku je vroče =)

Bajčk tisto fotko si pa tko fajn prtisnu, mene s tistimi hribouuskim palcam, hehe, fejst. Zanimiu je biu tale Krvauuc, drgač res nč posebnga, ampak ja, pa krave, pa drekci, pa tko naprej. HEHE

Fajn stran, slikce pa itak .... se vid da je profi sliku =) dbest.

sevidmo.baj

Unknown pravi ...

Ej mene sam zanima kam ste skrile sixpacka na zadnji fotki?:)

Blaž Žnidaršič pravi ...

mam camelbak:)